GWS - slide 01
GWS - slide 02 Centric - copy
GWS - slide 03

Wat is de Club van 100?

De opzet voor de Club van 100 is letterlijk ‘Geef een kind een gelijke kans!  We streven ernaar om 100 mensen, bedrijven of organisaties te vinden die
zich committeren aan de sponsoring van 1 kind gedurende zijn of haar basisperiode van de Goudse Weekendschool.

Geef een kind een gelijke kans!

Join the club!

Ga voor Goud(s) en geef een kind een gelijke kans!

Meedoen aan de Goudse Weekendschool is GOUD waard voor de toekomst!

Goud voor de leerlingen:
Gastdocenten uit het bedrijfsleven vormen inspirerende rolmodellen met wie kinderen uit groep 7 en 8 elk weekend samen de wereld ontdekken. ‘Ik kan óók dokter, advocaat of timmerman worden!’ Kinderen die twee jaar naar de Goudse Weekendschool gaan, ontdekken de wereld, krijgen meer zelfvertrouwen, werken aan hun sociale vaardigheden, leren beter samenwerken en presenteren, vergroten hun taalvaardigheid en vinden makkelijker hun plek in de (Goudse) samenleving.

Goud voor jouw bedrijf:
Jouw bijdrage is goud waard en helpt om elk Gouds kind gelijke kansen te geven. Tegelijkertijd breng je jouw bedrijf en branche onder de aandacht van toekomstige medewerkers. En kunnen collega’s zich als gastdocent onderdompelen in de energie van de kinderen van de Goudse Weekendschool. Een prachtige manier om maatschappelijk verantwoord ondernemen een plek te geven in jullie bedrijfsvoering!

Ons netwerk is Goud waard:
De magie van de Goudse Weekendschool ontstaat tijdens de ontmoeting tussen de leerlingen en de mensen van de regionale bedrijven en organisaties die met ons samenwerken. De Goudse Weekendschool ontvangt subsidie van de gemeente Gouda, maar de financiële bijdrage van ons partnernetwerk is cruciaal voor ons voortbestaan.

Kom ook bij de Goudse Club van 100!
Voor €100,- per maand geef je een Gouds kind een Gouden toekomst.
Zo sponsor je twee jaar lang zijn of haar deelname aan de Weekendschool.

Geef ook gastlessen, ontvang een klas op zondag en maak deel uit van ons netwerk (ook zakelijk interessant). Organisaties als Het Groene Hart Ziekenhuis, de  Goudse Verzekeringen, Rabobank, Kraanbedrijf  Nederhoff, Hogebrug Accountants, SPB en Centric gingen je al voor!