GWS - slide 01
GWS - slide 02 Centric
GWS - slide 02
GWS - slide 03

De samenwerking met bedrijven en organisaties uit de Goudse regio is voor de Goudse Weekendschool van groot belang. De magie van de Goudse Weekendschool ontstaat voor een groot deel tijdens de ontmoeting tussen de leerling en de mensen van de bedrijven die met ons meewerken. De financiële bijdrage van een aantal partners is cruciaal voor ons voortbestaan.

Wilt u als bedrijf/organisatie bijdragen aan gelijke kansen voor alle Goudse kinderen? Past het bij uw organisatie om op enige wijze samen te werken met de Goudse Weekendschool? Wilt u uw medewerkers/collega’s inspireren door ze onder te dompelen in de energie van de kinderen van de Goudse Weekendschool? En tegelijkertijd uw branche onder de aandacht brengen bij de medewerkers van de toekomst? Samenwerken met de Goudse Weekendschool betekent ook deel worden van het netwerk van de Goudse Weekendschool met vele interessante contacten tot gevolg. Bijvoorbeeld tijdens de jaarlijkse relatiebijeenkomst.

U bent van harte welkom voor een oriënterend gesprek met Nynke van den Brink, directeur, en/of een lid van het bestuur. Stuur een mailtje, appje, bel ons (06-42 3377 86). We horen graag van u!

De Goudse Weekendschool wordt op dit moment gefinancierd door de gemeente Gouda, bedrijven/organisaties uit de Goudse regio, fondsen en particulieren. Zonder deze bijdragen kan de Goudse Weekendschool niet blijven bestaan.

Wilt u de Goudse Weekendschool ondersteunen met een donatie?
Particulieren en bedrijven die de Goudse Weekendschool op de een of andere manier willen ondersteunen worden van harte uitgenodigd contact op te nemen met Nynke van den Brink (06-42 3377 86).

U kunt er ook voor kiezen meteen een bijdrage over te maken op rekeningnummer NL 28 RABO 0156466856 t.n.v. Goudse Weekendschool te Gouda. We stellen het op prijs als u uw gift ook via een mailtje aan ons meldt: vandenbrink@goudseweekendschool.nl. We bedanken u graag!

De Goudse Weekendschool is aangemerkt als ANBI, een algemeen nut beogende instelling. Dit maakt uw gift fiscaal aantrekkelijk.

Gemeente Gouda
SPB